وبلاگ

وبلاگ - بطری های پلاستیکی - معرفی 3 نوع بطری پت محبوب

امروزه برای بسته بندی بیشتر مایعات از بطری های پلاستیکی شفاف استفاده می کنند. این بطری ها از مواد نفتی تولید می شوند و مواد استفاده شده برای تهیه آن ها به گونه ای انتخاب شده که به سلامت بدن آسیب نرساند. شما می توانید برای آشنایی بیشتر با بطری پت مقاله بطری پت چیست را مطالعه کنید و سپس در این مقاله برای معرفی 3 نوع بطری پت محبوب در بین انواع بطری پت همراه میلوپلاست باشید:

بطری های پت به صورت شفاف طراحی شده اند و مواد داخل این بطری ها کاملا مشخص می باشد. از بطری های پت بیشتر برای بسته بندی نوشیدنی ها استفاده می شود و می توان آن ها را به صورت بی رنگ و یا رنگی در بازار مشاهده کرد که پت های بی رنگ بیشتر برای آب معدنی و یا دارو مورد استفاده قرار می گیرند.

البته بطری پت شیشه ای یکی از محبوب ترین انواع بطری پت موجود در بازار می باشد، بیشتر مصرف دارویی دارد ولی با این حال نمی توان آن را تنها نوع محبوب بطری پت دانست از این رو سعی در بررسی چند نمونه دیگر از بطری پت داریم.

بطری پت بیشتر به صورت پلاستیکی و شیشه ای و با رنگ های مختلف تولید می شود که هر یک از این بطری ها می تواند کاربرد مخصوص به خود را داشته باشد. این بطری ها در سایز های مختلفی با رنگ های جذاب در بازار وجود دارند و شما می توانید بر اساس نیاز خود از این نوع خریداری کنید.

 

معرفی 3 نوع بطری پت محبوب

 

 

بطری پت دارویی

بطری پت دارویی می تواند به صورت شیشه و پلاستیکی تولید و مورد استفاده قرار گیرد. رنگ انواع بطری پت دارویی بیشتر به رنگ قهوه ای است تا بتواند از دارو در برابر نور مستقیم جلوگیری کند.

نوع پلاستیکی پت دارویی از مواد بسیار با کیفیتی تهیه شده و جنس آن به صورتی است که به داروی داخل آن آسیبی نرساند. همچنین انواع بطری شیشه ای پت دارویی نیز به نسبت بطری های شیشه ای معمولی از جنس و کیفیت بالاتری برخوردار بوده تا به راحتی نشکنند. همچنین وزن بطری پت دارویی شیشه ای بسیار سبک بوده تا به آسانی قابل حمل باشد.

بیشترین استفاده از بطری پت رنگی قهوه ای برای دارو می باشد و می توان این نوع بطری پت را جز پر فروش ترین بطری های پت موجود در بازار دانست. البته نباید در این بین بطری های پت کتابی و بطری پت شفاف را از یاد برد. در ادامه با کاربرد این نوع بطری نیز صحبت خواهیم کرد.

 

معرفی 3 نوع بطری پت محبوب

 

 

بطری پت کتابی

این نوع بطری پت در رنگ بندی های متنوع و با سایز های مختلف تولید شده و بیشتر برای بسته بندی انواع آبمیوه و آب معدنی مورد استفاده قرار می گیرند. امروزه برعکس گذشته شاهد وجود بطری های آب معدنی در رنگ های مختلفی در بازار می باشیم و این در صورتی است که در گذشته بیشتر بطری های آب معدنی به صورت استوانه ای و شفاف تولید می شدند.

جنس بیشتری بطری های کتابی به صورت پلاستیکی می باشد و می توان از این نوع بطری در صنعت بسته بندی انواع عرقیجات، آبمیوه، آب معدنی و نوشابه و دلستر استفاده کرد. این نوع بطری پت علاوه بر شکل ظاهری جذاب در رنگ بندی های مختلفی در بازار عرضه شده و شما می توانید بسته به نوع کالای بسته بندی خود از آن استفاده کنید.

به طور مثال معمولا کارخانه جات آبمیوه گیری بر اساس رنگ آبمیوه تولیدی خود می توانند از رنگ بطری متناسب با آن استفاده کنند تا یک بسته بندی شیک داشته باشند. رنگ های استفاده شده در تولید این نوع بطری هیچگونه تاثیری بر روی مواد موجود در آن ندارد و برعکس تصور بسیاری از افراد هیچگونه تاثیر منفی بر سلامتی انسان نمی گذارد.

 

معرفی 3 نوع بطری پت محبوب

 

 

 بطری پت استوانه ای

بطری پت استوانه ای یکی از قدیمی ترین انواع بطری پت می باشد که از گذشته برای بسته بندی آب معدنی، دارو و عرقیجات از آن استفاده می کردند. این نوع بطری در سایز های مختلفی تولید شده و از وزن بسیار سبکی برخوردار است.

جنس تولیدی این نوع بطری بسته به استفاده می تواند از انواع بطری پت شیشه ای و یا بطری پت پلاستیکی باشد که معمولا در سایز های بزرگ برای داشتن وزن سبک تر از نوع پلاستیک تولید می شود. همچنین از نظر رنگبندی نیز این نوع بطری دارای رنگبندی متنوعی می باشد.

امروزه با وجود بطری ها پت کتابی که می توانند ظاهر جذاب تری برای بسته بندی باشند، هنوز شاهد استفاده از بطری پت استوانه ای در بسته بندی روغن، عرقیجات و آب معدنی هستیم و هنوز هم این نوع بطری را می توان جز پر فروش ترین نوع بطری پت در بازار دانست و حتی می توان گفت درصد محبوبیت این نوع بطری در بازار بسیار بیشتر از بطری پت دارویی می باشد چرا که از بطری پت دارویی تنها برای بسته بندی دارو استفاده شده و در صنایع دیگر کاربرد زیادی ندارد.

 

معرفی 3 نوع بطری پت محبوب

 

 

جمع بندی

بطری پت انواع مختلفی دارد و صحبت در مورد انواع مختلف بطری پت از حوصله این مقاله خارج است و در این مقاله تنها به معرفی 3 نوع بطری پت محبوب و کاربرد آن پرداختیم. با توجه به کاربرد های این نوع بطری ها، مواد تولیدی آن بسیار حائز اهمیت می باشد چرا که نوع این مواد می تواند رابطه مستقیمی با سلامتی مصرف کننده محتویات داخل این بطری ها داشته باشد.

همچنین بطری های پت قابلیت بازیافت داشته و از نظر قیمتی نیز کاملا اقتصادی بوده و با توجه به مشخصاتی که دارند می توانند بهترین گزینه برای بسته بندی انواع مواد مایع باشند.

برای خرید عمده انواع پطری پت با قیمت مناسب شما می توانید به صورت مستقیم با تولید کننده های بزرگ این بطری ها مانند میلوپلاست ارتباط برقرار کرده و سفارشات خود را ثبت کنید.

میلوپلاست یکی از معتبر ترین فروشندگان انواع بطری های بسته بندی در کشور می باشد که بطری های تولیدی توسط این برند نه تنها از نظر کیفیت حرف اول را در بین تولید کنندگان می زند بلکه از نظر قیمتی نیز در بین رقبا بهترین قیمت را به مشتری ارائه می دهد.

شما برای خرید محصولات مختلف این شرکت  و دریافت قیمت عمده بطری پت می توانید به سایت میلوپلاست مراجعه کرده و یا با کارشناسان این مجموعه ارتباط برقرار کنید.